Bestellen

Hoe verloopt een bestelling bij KinderenKoning?

Het goede artikel gevonden? Top! Je moet nog maar enkele stappen volgen om je bestelling volledig af te ronden.

  • Plaats het artikel in jouw winkelmand door op 'In Winkelwagen’ te klikken.
  • Ga naar jouw winkelwagen (rechts bovenaan), controleer jouw bestelling en klik op 'Ga door naar afrekenen'.
  • Vul jouw e-mailadres en bezorgadres in.
  • Selecteer jouw verzendmethode. Je kan kiezen voor levering op een adres naar keuze.
  • In de volgende stap selecteer je jouw betaalmethode. Wij bieden alle gebruikelijke betaalmethoden.
  • Als je een afwijkend facturatieadres wil ingeven, dan vink je 'Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde' uit.
  • Wens je nog een opmerking mee te geven aan onze customer service? Dan kan je dat doen in het daarvoor voorziene veld.
  • Heb je een kortingscode die je wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Pas kortingscode toe’.
  • Heb je een cadeaubon die je wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Apply Gift Cards’.
  • Klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling af te ronden. Dan word je automatisch doorgestuurd naar onze betaalprovider MultiSafepay.
  • Na het succesvol afronden van jouw betaling kom je vanzelf terug op de webshop van KinderenKoning.
  • Een overzicht van jouw bestelling wordt bevestigd per e-mail.

Bestellen als gast of via een account?

Dat mag je helemaal zelf kiezen! De bestelling zal met evenveel zorg klaargemaakt worden. Als je kiest voor een account, dan krijg je wel een aantal voordelen:

  • Je moet jouw gegevens maar 1x invullen.
  • Je kan makkelijk inloggen met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
  • Je kan ten allen tijde jouw bestellingen raadplegen in jouw klantenomgeving.
  • Je kan jouw bestelling volgen van zodra de tracking informatie beschikbaar is.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Als je na het plaatsen van jouw bestelling wordt doorverwezen naar onze betaalprovider (MultiSafepay), heb je alle stappen van het bestelproces goed doorlopen.

  • Je voert jouw betaling uit. Die wordt meteen door MultiSafepay gecontroleerd.
  • Je wordt door MultiSafepay terug naar onze website gestuurd waar je bedankt wordt voor jouw aankoop.
  • Meteen na jouw betaling ontvang je een bevestiging per mail van jouw bestelling.
  • Je ontvangt pas terug een mail van ons op het ogenblik dat jouw bestelling wordt verzonden.
  • Je mag er wel vanuit gaan dat wanneer je vóór 14u30 bestelt, jouw order nog dezelfde dag wordt verwerkt.

Hoe weet ik of mijn artikel in voorraad is?

  • Op de productpagina kom je te weten of het artikel dat je wenst voorradig is.
  • De voorraad specifieert echter niet het aantal. Het kan dus zijn dat wanneer je meer dan één stuk bestelt van hetzelfde artikel, dat moeten worden bijbesteld.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

  • De levertermijn van elk artikel staat vermeld op de productpagina.
  • Voor leveringen in BeNeLux moet je gemiddeld 1 à 2 werkdagen rekenen.
  • De levertermijn begint pas te lopen vanaf het moment dat jouw bestelling wordt overhandigd aan de transporteur.
  • Je ontvangt een mail van Bpost of Colissimo met de tracking informatie.
  • Artikelen die niet op voorraad zijn en bijbesteld moeten worden, kunnen de levertermijn verlengen. Indien jouw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het helaas niet mogelijk om deze bestelling in meerdere pakketten te laten versturen.

Bestellen

Hoe verloopt een bestelling bij KinderenKoning?

Het goede artikel gevonden? Top! Je moet nog maar enkele stappen volgen om je bestelling volledig af te ronden.

  • Plaats het artikel in jouw winkelmand door op 'In Winkelwagen’ te klikken.
  • Ga naar jouw winkelwagen (rechts bovenaan), controleer jouw bestelling en klik op 'Ga door naar afrekenen'.
  • Vul jouw e-mailadres en bezorgadres in.
  • Selecteer jouw verzendmethode. Je kan kiezen voor levering op een adres naar keuze.
  • In de volgende stap selecteer je jouw betaalmethode. Wij bieden alle gebruikelijke betaalmethoden.
  • Als je een afwijkend facturatieadres wil ingeven, dan vink je 'Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde' uit.
  • Wens je nog een opmerking mee te geven aan onze customer service? Dan kan je dat doen in het daarvoor voorziene veld.
  • Heb je een kortingscode die je wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Pas kortingscode toe’.
  • Heb je een cadeaubon die je wenst te gebruiken? Gebruik deze onderaan de betaalpagina bij ‘Apply Gift Cards’.
  • Klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling af te ronden. Dan word je automatisch doorgestuurd naar onze betaalprovider MultiSafepay.
  • Na het succesvol afronden van jouw betaling kom je vanzelf terug op de webshop van KinderenKoning.
  • Een overzicht van jouw bestelling wordt bevestigd per e-mail.

Bestellen als gast of via een account?

Dat mag je helemaal zelf kiezen! De bestelling zal met evenveel zorg klaargemaakt worden. Als je kiest voor een account, dan krijg je wel een aantal voordelen:

  • Je moet jouw gegevens maar 1x invullen.
  • Je kan makkelijk inloggen met jouw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
  • Je kan ten allen tijde jouw bestellingen raadplegen in jouw klantenomgeving.
  • Je kan jouw bestelling volgen van zodra de tracking informatie beschikbaar is.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Als je na het plaatsen van jouw bestelling wordt doorverwezen naar onze betaalprovider (MultiSafepay), heb je alle stappen van het bestelproces goed doorlopen.

  • Je voert jouw betaling uit. Die wordt meteen door MultiSafepay gecontroleerd.
  • Je wordt door MultiSafepay terug naar onze website gestuurd waar je bedankt wordt voor jouw aankoop.
  • Meteen na jouw betaling ontvang je een bevestiging per mail van jouw bestelling.
  • Je ontvangt pas terug een mail van ons op het ogenblik dat jouw bestelling wordt verzonden.
  • Je mag er wel vanuit gaan dat wanneer je vóór 14u30 bestelt, jouw order nog dezelfde dag wordt verwerkt.

Hoe weet ik of mijn artikel in voorraad is?

  • Op de productpagina kom je te weten of het artikel dat je wenst voorradig is.
  • De voorraad specifieert echter niet het aantal. Het kan dus zijn dat wanneer je meer dan één stuk bestelt van hetzelfde artikel, dat moeten worden bijbesteld.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

  • De levertermijn van elk artikel staat vermeld op de productpagina.
  • Voor leveringen in BeNeLux moet je gemiddeld 1 à 2 werkdagen rekenen.
  • De levertermijn begint pas te lopen vanaf het moment dat jouw bestelling wordt overhandigd aan de transporteur.
  • Je ontvangt een mail van Bpost of Colissimo met de tracking informatie.
  • Artikelen die niet op voorraad zijn en bijbesteld moeten worden, kunnen de levertermijn verlengen. Indien jouw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het helaas niet mogelijk om deze bestelling in meerdere pakketten te laten versturen.